BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

KUIM

Pages

Thursday, November 26, 2009

JAMUAN HARI RAYA MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA BERTEMPAT DI STADIUM KUIM

Pada 16 oktober 2009, Majlis Perwakilan Mahasiswa Kolej Universiti Islam Melaka telah mengadakan jamuan hari raya aidilfitri sempena hari raya aidilfitri yang lalu.



Jamuan Hari Raya Aidilfitri anjuran Majlis Perwakilan Mahasiswa ini diusahakan secara bersama dengan 4 fakulti lain di KUIM iaitu Akademi Pengajian Islam, Fakulti Inovasi Perniagaan Dan Perakaunan, Fakulti Pengurusan Hospitaliti Dan Fakulti Kejururawatan.



aktiviti seperti membuat acar, membakar satay, menghidangkan makanan kepada tetamu dilakukan secara bersama-sama antara anggota MPM Dengan kerjasama exco-exco empat fakulti yang lain.



aktiviti seumpama ini dijalankan adalah untuk mengeratkan lagi ikatan ukhwah di antara mahasiswa dan mahasiswi kuim yang mana aktiviti ini juga dapat mendekatkan lagi hubungan antara pihak atasan kuim dan mahasiswa kuim



MPM KUIM berharap segala aktiviti ataupun program yang dijalankan oleh Majlis Mahasiswa KUIM mendapat sokongan penuh dan penglibatan yang memberangsangkan daripada semua mahasiswa dan mahasiswi KUIM.