BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

KUIM

Pages

Tuesday, August 4, 2009

KARNIVAL SUKAN IPTS MALAYSIA ZON SELATAN 2009

Assalamualaikum w.b.t, pada 10hb julai 2009 yang lepas, telah berlangsungnya majlis penyerahan bendera KUIM kepada para atlet KUIM untuk beraksi bagi perlawanan Karnival Sukan IPTS Malaysia Zon Selatan 2009 yang bertempat di Kompleks Sukan UTM,Skudai Johor.



Penyerahan Bendera di sampaikan oleh Dekan Hal Ehwal Pelajar KUIM iaitu En Baharom Bin Said kepada Pegawai pengiring para atlet iaitu Ustaz Mohd Afif Bin Yahya.



Program ini dijalankan di bawah Exco Sukan Dan Rekreasi Majlis Perwakilan Mahasiswa KUIM dengan Kerjasama Bahagian Hal Ehwal Pelajar KUIM



Karnival Sukan IPTS Malaysia Zon Selatan 2009 ini berlangsung selama 3 hari iaitu bermula pada 14hb julai sehingga 16 hb julai 2009,banyak memberikan pengalaman baru kepada para atlet KUIM untuk bergiat aktif dalam bidang sukan diperingkat yang lebih tinggi lagi.

1 comments:

Danial Ahmad said...

salam taniah untk semua peserta walau pun xbanyak pingat yg dibawa pulang namu semangat kamu semua menunjuk kan kita adalah pemenang sebenarnya...taniah sekali lg...serta xdilupakan exco sukan kerna berjaya mmenjalan kan tugas dgan baik setakat ini....